گروه حقوقی دادارمنش

ویرایش محتوا
وکیل-پایه-یک-دادگستری

دفتر وکالت گروه حقوقی دادارمنش

دفتر وکالت گروه حقوقی دادارمنش در تهران متشکل از وکلای پایه یک دادگستری دارای مجوز رسمی از کانون وکلای دادگستری مرکز می‌باشد. دفتر وکیل گروه حقوقی دادارمنش با همکاری وکلای پایه یک دادگستری فارغ التحصیل از دانشگاهای دولتی معتبر و نخبه گان و رتبه های برتر کانون وکلای دادگستری مرکز، در سال1394 آغاز به فعالیت نمود. و اکنون یکی از تخصصی ترین دفتر وکالت در تهران می باشد. مدیریت گروه حقوقی دادارمنش در راستای احقاق حقوق موکلین خود ،اعتماد و رضایت آنان  استراتژی متفاوتی را برگزیده است تا نتیجه مطلوب  موکلین در کوتاهترین زمان حاصل گردد.

دفتر وکالت گروه حقوقی دادارمنش

دفتر وکالت

در دفتر وکالت گروه حقوقی دادارمنش  دعاوی مربوط به هر حوزه ،اعم از حقوقی ،کیفری ،ملکی و ثبتی و خانواده ، دیوان عدالت اداری،  تامین اجتماعی  وکارگر و کارفرما به  تیمی ازوکلایی پایه یک دادگستری که در آن موضوع تخصص دارند وصرفا درآن حوزه  تمرکز و فعالیت دارند ارجاع داده می شود. با مراجعه به دفتروکالت گروه حقوقی دادارمنش بدوا موضوع پرونده و دعاوی شما بررسی و سپس به وکیل پایه یک دادگستری متخصص و متبحر در موضوع پرونده شما ارجاع داده می شود. راه‌های ارتباطی دفتر وکالت گروه حقوقی دادارمنش، شماره دفتر وکالت و آدرس دفتر وکالت در تهران در ادامه  برایتان آمده است.

ویژگی متمایز دفتر وکالت گروه حقوقی دادرمنش

  • ارجاع پرونده به وکیل پایه یک دادگستری متخصص و با تجربه در موضوع پرونده شما
  • تصمیم گیری ، پیگیری و حصول نتیجه در کوتاهترین زمان ممکن به دلیل انتخاب وکیل متخصص در موضوع پرونده شما
  • انجام وکالت کلیه پرونده ها توسط دو وکیل پایه یک دادگستری متخصص جهت تسریع در رسیدگی و حصول نتیجه مطلوب
  • ارائه مشاوره توسط وکیل پایه یک دادگستری متخصص و با تجربه در موضوع پرونده شما
  • امکان پرداخت حق الوکاله به صورت اقساط ماهیانه بدون پیش پرداخت
 

ارتباط با دفتر وکالت گروه حقوقی دادارمنش در تهران

  • شماره دفتر وکالت: 021284260
  • آدرس دفتر وکالت : تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا (مابین اتوبان چمران و شیخ بهایی) پلاک 230 زنگ تک، دفتر وکالت
     

با توجه به شاخه های متفاوت علم حقوق ودر پی آن  گستردگی حوزه های دعاوی کنونی این دفتر وکالت،  جهت  کسب موفقیت و برنده شدن در هر دعوی، با تشکیل تیم های تخصصی در هر حوزه  متشکل از وکلای پایه یک دادگستری با تجربه ای که  هر یک به صورت تخصصی در حوزه خود تمرکز و فعالیت می نمایند، به بیشترین برد و موفقیت درپروندهای خود و بالاترین رضایت مراجعه کنندگان و موکلین  و کسب اعتبار بالا دست یابد.

چرا باید وکیل متخصص در موضوع پرونده خود را انتخاب کنیم؟

 گروه حقوقی دادامنش  یکی از تخصصی ترین دفاتر وکالت درتهران است که به صورت تیمی و تخصصی فعالیت دارد.

عدد 1

وکیل ملکی

که صرفا با مطالعه و تسلط به قوانین ملکی و ثبتی و اراضی همچون  منابع طبیعی ، موات ، اراضی ملی، اصلاحات ارضی واراضی اعراضی و غیر اعراضی و تسلط به آیین نامه ها و بخشنامه های ثبتی  به صورت تخصصی در این حوزه در دفتر وکالت گروه حقوقی دادارمنش فعالیت می نماید که این ویژگی متمایز سبب شده است تا دفتر وکالت گروه حقوقی دادارمنش به یکی از تخصصی ترین دفتروکالت درتهران در حوزه ملکی تبدیل گردد.برای مطالعه بیشتر در خصوص وکل ملکی و دعاوی مرتبط به آن به لینک زیر مراجعه نمایید.

عدد 2

وکیل حقوقی

در دفتر وکالت گروه حقوقی دادارمنش وکیل حقوقی با تسلط به قوانین حقوقی از جمله قانونی مدنی و قانون آیین دادرسی مدنی و تجربه بالا در زمینه پرونده های حقوقی به دلیل فعالیت اعم از مطالبه وجه ،تخلیه، اجرت المثل، الزام به ایفای تعهد ، مطالبه سهم سود شراکت ، مالکیت فکری، تحویل مبیع ، دعاوی حوزه قراداد ها وبه طور کلی تمامی دعاوی که جنبه مجرمانه نداشته باشند و در صلاحیت دادگاههای حقوقی فعالیت می نماید. برای مطالعه بیشتر در خصوص دعاوی حقوقی به لینک زیر مراجعه نمایید.

عدد 3

با تسلط به قوانین ادارای و استخدامی و و امور اراضی از جمله کمسیون 100،99،77شهرداری و کلیه بخشنامه ها و آیین نامه ها در این خصوص و رویه حاکم بر مرجع تخصصی دیوان عدالت اداری تبحر و تجربه بالا در خصوص دعاوی اشخاص علیه نهادها و سازمان های دولتی را دارد برای مطالعه بیشتر وکیل دیوان عدالت ادارای و دعاوی آن به لینک زیر مراجعه نمایید.

عدد 4

با تسط کامل به قانون حمایت خانواده و رویه های جاری در دادگاههای خانواده صرفا به دعاوی خانواده اعم از طلاق ، مهریه، نفقه،حضانت، فعایت تخصصی دارد. کلیه مراجعه کنندگان به دفتروکالت گروه حقوقی دادارمنش جهت طرح دعوی خانواده به وکیل تخصصی خانواده ارجاع داده خواهند شد. برای مطالعه در خصوص طلاق به لینک زیر مراجعه نمایید.

عدد 5

وکیل کیفری

هر فعل و ترک فعلی که دارای عنصر مجرمانه باشد و در قانون مجازات اسلامی جرم انگاری شده باشد جرم تلقی و پرونده های مربوط به آن  تحت عنوان پروندهای کیفری بررسی می گردد به عنوان مثال :فروش مال غیر ، کلاهبرداری، توهین و فحاشی، ضرب وشتم جعل و……. وکیل کیفری دفتروکالت گروه حقوق دادارمنش دارای تخصص در حوزه حقوق جزا و جرمشناسی می باشد،تجربه بالا در این حوزه و تسلط و آگاهی با رویه حاکم بر دادسرا های عمومی و انقلاب اسلامی موجب  برنده  شدن و کسب بهترین نتیجه در پرونده های کیفری در دفتر وکالت گروه حقوقی داددارمنش گردیده است. با مراجعه به دفتر وکالت گروه حقوقی دادارمنش چنانچه موضوع  پرونده شما ، موضوع کیفری باشد به وکیل کیفری ارجاع خواهد شد.

عدد 6

وکیل اداره کار و تامین اجتماعی

دفتر وکالت گروه حقوقی دادارمنش تنها دفتر وکالت در تهران  است که به صورت تخصصی دارای وکلای  متبحرحوزه کارگر و کارفرما می باشد باتوجه به اینکه این حوزه کاملا متفاوت با سایر حوزه ای وکالت است و هر وکیلی در این خصوص اطلاعی از قوانین ندارد انتخاب وکیل متخصص در این حوزه اهمیت بسیار بالایی دارد.

مزایای مراجعه به دفتر وکالت

مزایای مشاوره حقوقی از دفتر وکالت گروه حقوقی دادارمنش

  • ارائه مشاوره در دفتر وکالت تهران به صورت حضوری از 8 صبح لغایت 9 شب توسط وکیل پایه یک دادگستری متخصص در موضوع پرونده شما
  • ارائه مشاوره غیر حضوری 24 ساعته توسط وکیل پایه یک دادگستری متخصص با توجه به موضوع پرونده شما عزیزان
  • قبول وکالت به صورت تخصصی با توجه به موضوع پرونده شما عزیزان
  • تنظیم انواع قرارداد های حقوقی و ملکی
  • ثبت شرکتها و انحلال شرکت ها و کلیه فعالیت های مرتب با حوزه شرکتها
  • قبول داوری
با توجه به اینکه مطابق قانون شما فقط یکبار حق اقامه دعوی در مراجع قضایی دارید و دیگر امکان طرح مجدد دعوی وجود ندارد  انتخاب  درست وکیل دادگستری متخصص و با تجربه   و یک دفتر وکالت معتبر در تهران،  در موضوع پرونده و دعاوی تان اولین گام جهت رسیدن به حق قانونی خود و برنده شدن در دعاوی خود در کوتاهترین زمان ممکن است لذا برای مشاوره یا اعطای وکالت به وکلای تخصصی  دفتر وکالت گروه حقوقی دادارمنش با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.
  1. 0212675696
  2. 021284260
  • آدرس دفتروکالت : نیاوران پایین ترازسه راه اقدسیه تنگستان سوم پلاک744 طبقه سوم واحد303
 

سوالات شما

سلام می خواستم بدونم وکیل خانواده شما در زمینه طلاق به در خواست زوجه چند سال سابقه کاری دارند؟

باسلام بیشتر از 7 سال دارای سابقه در زمینه طلاق می باشند.

دفتر وکالت شما شعبه دیگری هم دارد؟

خیر مطابق قانون هیچ وکیل دادگستری نمی تواند شعبه دیگری داشته باشد مراقب شعبات که در دست کارچاق کن ها هستند باشید.

سلام خسته نباشید من یه واحد آپارتمان خریدم نوسازفروشنده نمیاد سند بزنه می خواستم بدونم در کدام حوزه است پرونده من؟

باسلام حوزه ملکی است شما باید با وکیل ملکی مجموعه وقت مشاوره دریافت نمایید
5/5 - (13 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه حقوقی دادارمنش مدافع حقوق شماست
با ما در تماس باشید